KAKAOVÝ CHEESECAKE S LESNÝM OVOCÍM A BANÁNOM

Už dlhšiu dobu som nemala čas upiecť nejaký koláčik, keďže som čakala cez víkend kamarátku na návštevu, chcela som niečo dobré vymyslieť. A tak som hľadala inšpiráciu a keďže sme obe zamilované do cheesecakov, tak som sa rozhodla pre tento koláčik. Čokoládu a kakao má každý rád a keďže je letné obdobie rozhodla som skombinovať ju s lesným ovocím a na kolieska nakrájaným banánom. Na vrch som dala roztlačené malinya čučoriedky. Inšpirovala som sa receptom od fitness recepty. Navyše je vhodný pre každého kto má intoleranciu na lepok a laktózu.
Cheesecake sa podaril, veď sme zjedli viac ako polovicu. ☺

Ingrediencie na okrúhlu formu v priemere 20 cm :
Korpus

100g bezlepkových ovsených vločiek
veľká hrsť vlašských orechov
Veľká hrsť sušených ďatlí a hrozienok sultánok
4 plytšie PL kokosového oleja

Plnka
 2 bezlaktózové tvarohy
1 biely jogurt, ale nie gréckeho typu
1 bezlepkový čokoládový puding
3 PL holandského kakaa
Med
Vajce veľkosti M

Maliny, banán, čučoriedky

Postup:

Najprv si predhrejeme rúru na 180 stupňov a vymastíme tortovú formu kokosovým olejom a vysypeme kokosom, aby sa nám cheesecake neprilepil na formu. Medzitým si v kuchynskom robote vymixujeme všetky suroviny na korpus, ktorý popritláčame na dno tortovej formy. V miske si zmiešaním všetkých surovín pripravíme plnu, do plnky ale dávame len pudingový prášok a nie uvarený puding. Plnu si rozdelíme na polovicu, tú prvú vylejeme na pripravený korpus a na ňu poukladáme na kolieska nakrájané banány a maliny. Potom vylejeme navrch druhú polovicu plnky, uhladíme a dáme piecť na 50 minút do rúry. Po dopečeni na vrchu porozotierame roztlačené maliny a čučoriedky.
Koláčik je hotový.


Komentáre

Obľúbené príspevky