HRNČEKOVÝ MARHUĽOVÝ KOLÁČIK

Dlhšie som nenapísala žiaden príspevok, ale tento bude určite stáť za to, ak teda aj vy máte rovnako radi marhule. Mala som na ne taķú veľkú chuť, že som si povedala, musím napiecť niečo marhuľové a sladké. Tak vznikol recept na tento hrnčekový marhuľový koláčik. Je šťavnatý, nie príliš sladký a všetkým veľmi chutil, ja som si ním osladila každý pracovný deň tento týždeň.

Ingrediencie na 1 okrúhlu formu (priemer 29 cm):

2 hrnčeky celozrnnej špaldovej múky
1 hrnček kokosovej múky
1 hrnček trstinového cukru
1 balíček prášku do pečiva
1 balíček vanilkového cukru
2 vajíčka
1 hrnček sójového mlieka
1 hrnček oleja
1 veľký zaváraninový pohár marhuliek

Postup:

Postup je veľmi jednoduchý, všetky suroviny okrem marhúľ zmiešame spolu dokopy do hladkého cesta, ktoré vylejeme do vopred vymstenej okrúhlej formy. Navrch naukladáme na polky nakrájané marhule. Pečieme vo vopred vyhriatej rúre 45 minút pri 180 stupňoch.
Necháme trošku vychladnúť a koláčik môžeme nakrájať.


Komentáre

Obľúbené príspevky