NAHÁ MRKVOVO-ORECHOVÁ TORTA S MASCARPONE-RICOTTOVÝM KRÉMOM




Môj narodkový darček pre ocina, nahá mrkvovo-orechová torta s úžasným krémom z mascarpone, ricottou, kyslou smotanou a zázvorom. Tentokrát som piekla podľa lulusbakery, len moja tortička bola bez lepku a bez laktózy. Veľa plánov na víkend a deň má bohužiaľ len 24 hodín, alebo žeby našťastie?, preto som ju robila na dve fázy.V piatok večer som piekla korpus a keďže musel vychladnúť predtým než som ho rozdelila na 3 časti a naplnila, tak krém sa vyrábal v sobotu ráno, kávička v jedne rukej a mixér v druhej, takto vyzeralo moje sobotné ránko. Spojiť mascarpone, ricottu, kyslú smotanu, citrónovú kôru, natrúhaný zázvor a med, záruka nebíčka v papuľke. :) Výsledok ale stojí za to, úžasne vláčne cesto s jemným krémom v dvoch vrstvách. Všetkým bezlepkáčom odporúčam namiesto špaldovej múky používať Jizerku, upečiete úžasné korpusy na torty, piškótové cesto alebo nadýchanú bábovku. Cesto je ale zároveň ľahké.

Určite Vás neprekvapí, ak poviem, že sme ju traja dnes skoro celú zjedli na posedenie. :)






Komentáre

Obľúbené príspevky